fredag 22. august 2008

Etter noe fine friuker, hvor jeg reiste litt rundt, skal jeg nå begynner på 2.året ved allmennlærer utdanningen på Stord. Jeg gleder meg veldig til å være med i denne klassen.
Jeg ser frem til studieåret her på Stord, og også til praksisukene. Det blir en utfordring for meg, men sikkert også mange gleder.
Vi skal bruke bloggen til å skrive innlegg i forbindelse med pedagogikkfaget. Fram til jul skal vi skrive 5 innlegg. Hva skal bloggen inneholde? Det vet vi ikke enda, men jeg tror det blir spennende. I hvert fall skal det være knyttet til hovedemnet „De minste på skolen“.Etter jul blir det mer nytt...Jeg håper du som leser vil finne noen interessante innlegg her i bloggen min. Til slutt håper jeg at jeg lærer mye spennende og nyttig pedagogikkfaget, men det tror jeg nok.

6 kommentarer:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Birthe...
Så flink du har vært! Profil med bilde, presentasjon og første innlegg. Bravo! Det er godt gjort siden dette er ditt første møte med bloggosfæren. Stå på!

Birgit :-)

MALIN E. KRAKK sa...

Hei Birthe! Du er tøff som går på, uten å nøle! :) Gleder meg til å lese de ulike innleggene som skal leggest inn. Tror vi alle kan lære, og snappe opp nyttig kunnskap fra våre medstudenter! Klem Malin

Sissel Haugen sa...

Hei Birthe!

Jeg synes bloggen din så veldig bra ut, og du er virkelig flink til å skrive norsk!
Håper du finner deg godt tilrette i klassen, og lykke til med fag og språk videre i år! :)

- Sissel

Mariann Habbestad sa...

Hei, Birthe:)
Kjekt med nye folk i klassen:) Eg synst du har gjort ein veldig bra jobb med bloggen din allerede!! Håper du liker deg i klassen vår:) Lykke til med blogginga!

- Mariann:)

birthem sa...

Hei,
takk for kommentarer deres.
Jeg like det godt i klassen deres og gleder meg på et nytt år med deres!
Ønsker deres lykke til med innlegger!
Klem

Ane Kesia sa...

Hei Birthe, og velkommen i klassen vår. Jeg vil si som malin..jammen er du tøff, skal en del mot til dette her, .Håper du finner deg til rette, og at du får et spennende år her i sammen med oss. Ønsker deg lykke til:-) Og det var jo litt tøfft at jeg faktisk har vært i byen hvor du studerte mange ganger, Tyskland har mangen flotte kurbad og der finnes et:-D
Ane kesia :-)